środa, 17 września 2014

Pachnąca Soraya

Moje ciało pachnie soczystą maliną i świeżą  morelą :) Można się zakochać :)
Jest 6.40 piję kawę moje dziecko siedzi na moich kolanach i z zaciekawieniem patrzy jak piszę dla Was post :D o tak to zdecydowanie ranny ptaszek :) buszuje od 5.30 :D

Czemu napisałam, że pachnę malinami? Bo Soraya ma takie cudne produkty do ciała!

Seria piękne ciało Milkberry prezentuje Nam:
1. Żel pod prysznic Love me formula malinowa obsesja - w składzie ma ekstrakt z malin, nutę liczi, jagody, truskawki, wanilię i białe piżmo. Zapach obłędny po całym dniu rewelacyjnie odpręża i odświeża. Kolor żelu lekko różowy, dobrze myje bez problemu się spłukuje.
2. Balsam do ciała 3 in 1 rich care formula - skład milkshake, słodkie maliny, olej z czarnych porzeczek. To doskonałe dopełnienie po kąpieli. Bosko pachnie! Obłęd :) Nawilża, odświeża, nie pozostawia uczucia ciężkości. Dobra konsystencja,biały kolor, fajnie się rozprowadza, wchłania trochę dłużej więc idealny na wieczór, mąż na pewno Nam się nie oprze :D

Rano dzień należy zacząć od peelingu orzechowo- morelowego :) Dla mnie peeling musi mieć odpowiednią ilość tzw produktu ściernego :D  pisałam o tym ostatnio ale nie lubię jak on mi się ślizga po twarzy zamiast spełniać swoje zadanie. To był pierwszy produkt po który sięgnęłam z produktów Soraya.










Kosmetyk spełnia swoje zadanie. Orzechowe łupinki usuwają martwy naskórek i inne zanieczyszczenia, morelowy nektar przyjemnie nawilża i odświeża, kwas salicylowy działa antybakteryjnie i poprawia kondycję skóry. Nie ma problemów ze spłukaniem, dobrze się nanosi.

Miłym zaskoczeniem jest krem z serii Piękna cera BB krem do każdego rodzaju karnacji. Posiada filtr 10. Jest to krem wyrównujący koloryt skóry gdyż jest jakby lekkim podkładem. Nawilża, Matowi, nadaje naturalny wygląd. Moim zdaniem idealny na lato. Mam jeszcze morelowy krem matujący, który redukuje świecenie się cery i wygładza. Dzięki dobrze dobranym składnikom może stanowić bazę pod makijaż. Morelowy nektar nawilża i odświeża, płynny jedwab pielęgnuje i sprawia, że skóra jest jedwabiście gładka a pudrowe sfery pochłaniają nadmiar sebum. Warto polecić paniom które borykają się z tłustą cerą.

Tak miło zaczynamy dzień. Junior usypia na moich rękach. Przed nami dwa bojowe dni a potem plaż słońce i pełen chill out! Wylatujemy na wakacje!!! :D

Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz