czwartek, 14 sierpnia 2014

Wakacyjne Spotkanie Blogerek w Giżycku :) Part 1

Kolejne spotkanie za mną! Tym razem spotkanie blogerek :)

W ubiegłą sobotę 9 sierpnia dzięki kreatywności Agnieszki Lesisz- Plagi Rękodzieło- moja pasja w wolnym czasie i Malwiny Grygoruk Testingof miałyśmy możliwość spotkać się grupka 13 blogerek w świetnym lokalu przystosowanym w pełni dla dzieci o nazwie Quizer. 

Trampolina,stół do pingponga, piłkarzyki, PS klocki, kojec, autka pełno kolorów, bar. Same cuda! :) Miejsce wymarzone zarówno dla większych jak i mniejszych pociech na przyjęcia urodzinowe, kinderbale i inne  :) Jest opiekunka, która zajmowała się dzieciaczkami i to nie jednym! :) Mój smyk mamusiowy więc już nie chciałam pani dokładam obowiązków :) Zatem śmiało można organizować jakiś babski zlot z dziećmi i nie martwić się o to z kim je zostawić :) Lokal mieści się na ulicy Mickiewicza 26 w Giżycku. Łatwy dojazd, parking pod samymi drzwiami :) Naprawdę polecam! :)
Było nas 13 :) A że 13 jest moją szczęśliwą liczbą to cieszyłam się podwójnie. Super towarzystwo, dziewczyny od razu złapały kontakt bo wiadomo kobiety maja o czym rozmawiać :) Ja musiałam trochę zająć się smykiem ale bardzo się cieszę, że mogłam Was poznać :) Mam nadzieję, że jeszcze nieraz się spotkamy ;)



 Na spotkaniu był poczęstunek a w nim same pyszności! :) Lukrecja czyli pani Kasia za sponsorowała nam tort, ciasteczka i babeczki :) Same pyszności! Bez sztucznych dodatków, wszystko jak u mamy smaczne i zdrowe :) Ze świeżymi owocami paluszki lizać! :)
 



 


 





  

Cukiernia u Adama podarowała nam świeżutkie i pachnące rogaliki z dżemem i twarogiem :)
  


Dzięki Sękacz Mark mogłyśmy delektować się pysznym regionalnym przysmakiem czyli sękaczem :) uwielbiam je i na moim weselu również gościły sękacze tej firmy :) Otrzymałyśmy od nich również prezent a w nim malutki sękacz, niezapomniane cukierki rybki ręcznie robione i orzeszki :)


Na widok tych cukierków zrobiło mi się ciepło na sercu bo to smak dzieciństwa!:)
 Bezglutenowy świat dał nam do spróbowania ciasteczka :) i podarował chętnym dziewczynom produkty do testowania :) 
Balviten - dzięki nim zajadałam się zdrową żurawiną, orzeszkami  i orzeszkami w czekoladzie. Same pyszności! :) Żurawinę uwielbiam więc dla mnie same dobroci.





Ale raj podarował nam kawę mi trafiła się o smaku nugatowym, herbatę z opuncji i przyprawę do karkówki i szaszłyka :) Akurat sezon grillowy to lada moment wykorzystamy :)



 Dzięki firmie Do domku dostałyśmy ciastka, lizaki i inne słodycze na stół oraz w paczuszce płyn do prania czarnych rzeczy, kaszę i kaszki i deserki dla maluszków :) mój Synek za jakiś czas z chęcią spróbuje te pyszności :) Firma ma w swojej ofercie sprzedaż wysyłkową prosto do domu! To bardzo fajna sprawa gdyż można zaoszczędzić czas i zrobić zakupy pijąc kawę bez nerwów i stresu :) Możliwa jest również wysyłka za granicę, Bezpłatna dostawa na terenie Polski. Posiadają bogaty asortyment, nie ma potrzeby logowania się na stronie :)






Infalvit podzielił się z nami lizakami witaminowymi :) mega wielkie opakowanie 120 sztuk :) Już teraz dzieciaki bezkarnie mogą się nimi objadać bo są pełne "dobrych rzeczy" :) Opakowanie podzielne, starczy nie tylko dla jednego :) Zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych :)











Coffibo ! Urzekli mnie opakowaniem! Piękny szmaciany worek a w nim dopiero opakowanie kawy :) Kawa może służyć jako dekoracja kuchni a nie ukrywać się w czeluściach kuchennych szafek :) niebawem spróbujemy bo mój mąż uwielbia kawę i na widok tej oczy mu się zaświeciły! Nie jest to zwykła kawa charakteryzuje się lepszą jakością, gdyż firma sama zajmuje się importem ziaren, prażeniem i tworzeniem mieszanek kaw. Posiadają szeroki wybór kaw jednorodnych jak i komponowanych przez nich mieszanek.My otrzymałyśmy mieszankę Gran Crema: "to kompozycja, w skład której wchodzi kilka gatunków arabiki (głównie południowo - amerykańskiej) oraz azjatycka robusta. Dodatek robusty sprawia, że naturalna kwaskowatość arabiki jest nieco stonowana a podwyższona zawartość kofeiny działa przyjemnie pobudzająco"



Dania Babci Zosi zagościły i na moim stole. Pomidorowa z ryżem, Zupa z soczewicy i ryż z rodzynkami i jabłkiem to produkty które będziemy testować razem z mężem :) Ciekawa opcja szybkiego obiadu dla ludzi, którzy nie mają czasu gotować albo mają małe dziecko które skutecznie zajmuje im cały dzień :D
Dzięki Profi w końcu mam piłeczkę plażową, mały zestaw kredek a nie miałam w domu ani jednej :p i zupkę na jesienne wieczory :)

Lokalne firmy również zaangażowały się w Nasze spotkanie :) Cieszy nas to bardzo bo wiadomo, że miło jak ktoś Nas wspiera :) a my odwdzięczymy się im ciepłym słowem :)
Sklep Aga Giżycko podarował nam... no właśnie :) dawno z taką prędkością nie odpakowywałam paczki :D raz ciach nożyczki poszły w ruch aby jak najszybciej zajrzeć do środka :P a tak koszulka, chusta- komin i skarpetki :) bardzo jestem zadowolona bo uwielbiam chustki :)





Restauracja Ekran również podarowała nam kilka gadżetów :) długopis na smyczy karty do gry to idealny zestaw do tysiąca :)) jeśli ktoś nie wie o czym mówię to mówię o grze karcianej a brelok idealnie nada się do kluczy :)



Lubicie miód? Bo ja bardzo :)) Do twarożku,herbaty,  do zwykłego chrupiącego chleba z masłem albo do ciasta :) Jak wiadomo miód jest bardzo zdrowy a dzięki Bartnik Mazurski mogę nadal delektować się tym smakiem lata :) zimą jak znalazł na mroźne wieczory :)

Piwnica win świata- kawy, herbaty na wagę podarowała nam herbatkę : owocową grenadę w pięknym czerwonym opakowaniu :) jej zapach jest nieziemski :) super smakuje :) próbowaliśmy już :)

E-oceanus firma ma tanie produkty, drobne AGD, upominki na każdą okazję, szkło, dekoracje świąteczne, tekstylia. Dzięki nim mam kolejną torbę na zakupy z sową (uwielbiam sowy!!!) kubek z kotkiem i fajną bransoletkę :)


Jysk również zaangażował się w nasze spotkanie i podarował nam świetne poduchy :) Moja wyląduje w przyszłym pokoju synka, który już w głowie planuję mimo, że jeszcze dużo czasu upłynie póki go dostanie :) Póki co cieszy moje oko :) o tak mama lubi poduszki.

Mój ślubny ciągle mówi o tym, że nie ma czasu uczyć się języków obcych więc tym razem ze spotkania przywiozłam też coś dla niego :) Angielski i Niemiecki Wkarteczkach :) Do tego smycz do kluczy, żeby nie zapomniał i nie stracił zapału do nauki :) Fajna forma kieszonkowa, na kartonikach kilka słów i zdanie.

Pojawiło się dużo rękodzieła. Bardzo doceniam pracę tych ludzi ponieważ muszą włożyć dużo energii, mieć głowę pełną pomysłów i być kreatywnym aby małym nakładem stworzyć piękne dzieła sztuki.
Stare Pianino czyli Pani Małgosia podarowała Nam aniołki tworzone metodą decoupage. Mój ma ślicznego motylka i idealnie nadaje się na dodatek do prezentu.

Handmade Ania i  Passiflora dały Nam aniołki z masy solnej na szczęście, lubię takie drobiazgi czasami ratują mnie z opresji kiedy muszę szybciutko wyczarować jakiś drobny niezobowiązujący prezent :) Chociaż są tak śliczne, że aż żal oddawać :P
Lenii: cudne spineczki motylki ręczna robota, super wykonanie, cieszy oko i powędruje do maleńkiej Claudii która lada chwila się urodzi! :)




Jadwiga tworzy piękne kartki na różne okoliczności. Udało mi się jedną wylosować i niebawem wykorzystam ją na imieniny bądź urodziny. Posiada nawet przywieszkę z nazwą spotkania to bardzo miłe. Widać, że osoba je tworząca ma pasję.
Pracownia kreatywności stworzyła dla nas bransoletki :) wiadomo kobieta lubi biżuterię i im więcej tym lepiej :) mamy wtedy możliwość stworzenia ciekawego zestawu do pracy czy  na kawę z przyjaciółką:) dodatki są baardzo ważne :)
Dzięki Szycie u Koty stałam się posiadaczką sówki bezpieczeństwa: posiada karteczkę w kieszonce na której możemy zapisać ważną rzecz np numer telefonu czy grupę krwi.


Mglisty sen dał kolczyki broszkę i zawieszkę do losowania. Którejś się poszczęściło :) A Maviofashion dało śliczne spódniczki i boską sukienusię. W tym momencie pożałowałam że nie mam córy :D Majka wykonała świetny koszyk- łobiankę. Idealny do rustykalnej kuchni. Bardzo sprytne wykorzystanie niepotrzebnego koszyka który zyskał nowe życie :)


Gadżety ze spotkania też cieszą oko i są świetną pamiątką.
Haftart obdarował mnie podusią z imieniem datą i miejscem spotkania :) Jest to bardzo miła pamiątka na całe życie :) Ja bardzo lubię poduszki więc jestem bardzo zadowolona. Starannie wykonana cieszy oko :)

Dzięki Allbag stałam się posiadaczką ekologicznej torby również z datą spotkania :) Dzięki tym torbom ograniczam ilość folii w swoim otoczeniu a to ważne dla środowiska! Dziękuję Wam!

Helion  podarował mi książkę o fotografii :) Czego? Jedzenia :) a dokładniej "Fotografię kulinarną dla blogerów" Może w końcu nauczę się jak fajnie i z pomysłem zrobić zdjęcia czegoś co gotuję aby ładnie Wam to zaprezentować na blogu. A w tym pomoże mi patelnia od Ballarini o niej dowiecie się więcej niedługo.

Jest i trochę kosmetyków :) O nich rozwinę się w  innych postach wspomnę tylko, że Tolpa  Apiscosmetics , Coloris , Cosmeticservice , Osmozacare , Barwa też maja swój udział w spotkaniu. O tym też napiszę : Rklingerie : jestem ciekwa efektów mąż tez :D

Kolejny gadżet dla mojego męża czyli Zap-it ! Rewelacyjne urządzenie, które zmniejsza dyskomfort po ugryzieniu przez komary i przynosi ulgę. Mój mąż z racji pracy narażony jest na te paskudy, więc z chęcią zgarnął to do plecaka:)



Vouchery i bony mamy od :
Inni sponsorzy:






Oprócz prezentów były również inne atrakcje :) Niezapomniany trening z Kasią , która nakładła Nam do głowy,że "dupa sama się nie zrobi" :D Mnóstwo porad, konkretów i człowiek lepiej patrzy w przyszłość i na swoje zbędne cm w talii :D
 Pot był czyli jest ok :D



 Ach mieć taka figurę jak Kasia... Marzenie ! :P









Mały wykład na temat makijażu zafundowała Nam Marta. Pokazała kilka trików, podała kilka rad cierpliwie odpowiadała na pytania.Umalowała dwie Agnieszkę i Dagmarę uśmiech dziewczyn mówił wszystko :) Zadowolone uśmiechnięte więc słowa były zbędne :)


 Prawda, że fajne miałyśmy warsztaty? Możecie Nam pozazdrościć :)


 A tak prezentują się nasze damy :)





A całą imprezę obfocił Nam Wojtek :)  Strona www Który na co dzień zajmuje się fotografowaniem pejzaży lecz tym razem spróbował czegoś innego :)

Mój synuś bardzo cierpliwe dziecię :) Potocznie zwany cyganiątkiem bo tam gdzie ja tam on :)


 Siema :D



Matka długo jeszcze?? :D









Odpoczęłam poznałam nowych ludzi :) Jestem mega zadowolona i jeszcze raz dziękuję dziewczynom i sponsorom :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz