czwartek, 5 marca 2015

Moja przygoda z implantem.

Wypadek w szkole na wf spowodował, że z czasem mimo intensywnego leczenia straciłam zęba. Niestety była to jedynka. Miałam wstawioną koronę na wkładzie która po latach niestety nie nadawała się. Decyzja. Szukam dobrego gabinetu dentystycznego. Mój dentysta zasugerował Olsztyn ale decyzję pozostawił mi. Podzwoniłam jeszcze do Gdańska i Warszawy i decyzja padła na stolicę. Wyprawa z dzieckiem na około tydzień w nowe miejsce masakra. Na szczęście zatrzymaliśmy się u przyjaciół. Dominik znał ciocię i wujka i to znacznie ułatwiło sprawę. Fakt dał popalić bo jego akurat dotknęło ząbkowanie, bolesne ząbkowanie... ale do rzeczy.
Gabinet dentystyczny z polecenia. Obsługa mega. Stomatologia Rodzinna to miejsce godne polecenia. Lekarze z doświadczeniem. Współpracują ze świetnym implantologiem. Ja, która zawsze panicznie bała się dentysty byłam naprawdę spokojna bo wiedziałam, że jestem w dobrych rękach. Zabieg trwał dość długo. ok 3,5 godziny. Obejmował usunięcie starej korony, korzenia, ocenę kości , założenie implantu oraz zastępczej korony na włóknie szklanym. Mój implant ma długość 4.3 cm. Zabieg przeprowadzany w znieczuleniu miejscowym, jest się przytomnym. Nie ma powodu do obaw. Nic nie boli. Po zabiegu trzeba przestrzegać listy zaleceń. Brać leki, antybiotyki, witaminy. Jedyny minus? :D Cena... Dla przeciętnego Kowalskiego nie mała. Na tą chwilę łącznie z lekami wydałam ok 4 tysięcy. Jeszcze minimum 2. Czy żałuję? Absolutnie!!!! I polecam każdemu kto się waha a ma taki problem. Cały proces będzie trwał od 3 do 6 miesięcy. Implant musi się przyjąć. Biokość która została mi założona musi się przekształcić w moją kość.
Bardzo fajnie opisane macie to TUTAJ. Zdjęcie tez pochodzi z tej strony. Czym jest implant. Jak to wszystko wygląda.
Mój mąż się śmieje, że jestem teraz mu bardzo droga hahha :D ot taki żarcik :D

1 komentarz:

  1. Nie ma co ukrywać takich rzeczy...stało się, trzeba walczyć aby było lepiej. :-) gratuluje i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń