sobota, 6 czerwca 2015

Modna kobieta CD




 

Moje życie ostatnio jest na wariackich papierach :D ale nie ma tego złego :)
Winna Wam jestem ciąg dalszy majowego spotkania mam :)
Jak wiecie z poprzedniego postu głównym celem była późniejsza cegiełka na rodzinę, którą dotkliwie pokarał los. Kilka tygodni przed spotkaniem wraz z Agnieszką i Kingą szukałyśmy sponsorów na licytację. Udało Nam się wynegocjować trochę gadżetów z czego jesteśmy bardzo dumne :)
Jako, że sponsorzy byli dość hojni blogerki też dostały trochę produktów do testowania.

  • Luxure pięknie pachnąca perfuma o delikatnym i świeżym kwiatowym zapachu, idealna na lato
  • Nikwax to świetne preparaty do czyszczenia odzieży górskiej, polarów. Zadaniem preparatu jest ochrona warstwy odpychającej wodę
  •  Eveline to bogaty zestaw kosmetyków zawierający dwa kremy do depilacji, dwa piękne lakiery do paznokci. Wypróbowane już przeze mnie utrzymują się długo, ładnie nakładają na płytkę paznokcia. Nie są gęste. Pędzelek spełnia moje oczekiwania, nie jest ani zbyt ostry ani wąski. Krem BB czeka na debiut a podkład sprawdził się doskonale. Ładnie nakłada się go na twarz, nie marze się.





  • Killys Preparat nawierzchniowy dający efekt mokrych paznokci, szybkoschnący, z filtrem UV, przedłuża trwałość lakieru
  • Dabur  to dla mnie nowość. Nie miałam jeszcze okazji spotkać tych kosmetyków dlatego muszę się dłużej nad nimi zatrzymać i potestować. W zestawie mamy szampon do włosów, olej na włosy przed kąpielą i pastę do stylizacji włosów słabych i wypadających. To co od razu zwróciło mą uwagę, to zapach. A to duży plus bo lubię jak kosmetyki pięknie pachną.


  • Allinpackaging to opakowania np na kremy na mydła etc. Świetne bo są małe i śmiało można przelać swój ulubiony płyn do kąpieli, zapakować do kosmetyczki i zabrać ze sobą na wakacje :) 
  • Soraya  jedna z moich ulubionych firm :) Na co dzień używam ich kremu do twarzy, płynu do higieny intymnej kremu do rąk :) Łagodne kosmetyki, nie pachną za intensywnie, doskonale wchłaniają się w skórę. Balsam świetnie nawilża, szczoteczka jest bardzo wygodna. Polecam każdemu!!
  • Brzesc  tutaj nie trzeba dużo mówić tutaj trzeba zjeść! :D 

  • Perpetuja podarowała na licytację zestaw pięknych obrazków. 
  • Fabryka przepiękne poszewki na poduszki i organizer. Również podarunki na licytację :)





  • Polezozole boska podusia minky o którą toczyłam zacięty bój na licytacji! Niestety przegrałam :)
  • Czuczu znane mi produkty. Posiadam je u siebie w księgarni. Bardzo ciekawe rzeczy dla dzieci, które uczą logicznego myślenia, rozwijają wyobraźnię. W serii są puzzle, zabawy edukacyjne i karty obrazkowe i książeczki. Skierowane do dzieci już od pierwszego roku życia. Świetnie zdają egzamin w podróży, gdyż karty obrazkowe są na sznurku lub na klipsie. My wylicytowaliśmy bazgrołki dla gagatka :)
  • Bagpack   Paleta-art i Profil.sklep Dzięki tym firmom mogłyśmy stworzyć ręcznie malowane torby na licytację.  Pierwszy raz miałam możliwość spróbować swoich sił w malowaniu na tkaninie. Bardzo mi się to spodobało :) myślę, że kiedyś zainwestuję w taki zestaw farbek i mazaków :)


  • Bogumiła Agata Wąsowicz i jej piękny zestaw biżuterii. Powędrował na dalszą licytację, gdyż nie było satysfakcjonującej ceny.


  •  Zakamarki  Zestaw książeczka i torba na licytację :)  



  • Dezal Dzięki uprzejmości tej firmy mogłam spróbować gofry upieczone na ich sprzęcie. W swoim asortymencie posiadają wysokiej klasy gofrownice. Naprawdę warto jest wydać troszkę więcej ale mieć czystą przyjemność z pichcenia. Koleżanka ma i też poleca z czystym sercem. Głównym operatorem była oczywiście Kinga :)

  •  Chocolissimo Słodkości i jeszcze raz słodkości :) Sklep internetowy z czekoladą :) Pełen pomysłów.
  • Folwark pyszne sosy i przy następnej okazji pokażę Wam co one potrafią :)

  • Tradismak Zestaw do tworzenia domowych wędlin na licytację. Miałyśmy okazję wypróbować dzieło Kingi. 
  • Lajkonik prócz paczek dla nas, w moje rączki powędrowała wielka paka smakołyków. Oczywiście wylicytowana :-)

  • Pampers Polska dziękuję serdecznie za pampersiki dla mojego bąbla :-)



  • Magne sowy rewelacyjne pamiątki w postaci magnesików!
  • Pulanna ekskluzywne kosmetyki, czekają na wypróbowanie. Żel pięknie pachnie!

  • Spichlerz rusiecki Mój mąż aż zapiał z zachwyt na widok tych smakołyków! Bardzo szybko się nimi zaopiekował. Bardzo dobre przetwory, smakują jak zrobione własnoręcznie przez moją babcię.



  • Euphoria Gizycko podarki na licytację. Kieliszki aniołki cukierniczki z czego jedna wylicytowana przeze mnie )
  • Mamulenkowo laleczka na licytację :)

No i moje kolczyki :)

 


 
 
Dziękujemy bardzo! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz