czwartek, 18 lutego 2016

Kampania Activia Streetcom

Kilka tygodni temu zostałam ambasadorką Activii na platformie Streetcom. Bardzo się ucieszyłam ponieważ to moja pierwsza kampania i ciekawie było wziąć udział w takim eksperymencie. Paczka przyszła ekspresowo i oniemiałam na jej widok. Same pyszności. Paczka zawierała 16 podwójnych opakowań jogurtu Activia z owocami i 13 ulotek.

Dostałam do testów cztery smaki malinowy brzoskwiniowy, truskawkowy i suszone śliwki. Część należy rozdać znajomym i rodzinie aby razem móc podzielić się opinią i wrażeniami na ich temat. Z reguły każdemu dawałam po 3-4 jogurty różnych smaków oraz ulotki. Próbowali dorośli jak i dzieci. Opinie były podawane z reguły grupowo jako rodzina. Tak też wypełniałam raporty.

Co powinniśmy wiedzieć na temat wspomnianej Activii ? Składa się on z około 80% jogurtu naturalnego z żywymi bakteriami Actiregularis Bifidobacterium i niewielkiej ilości owoców. Ogólnie jest pięć szczepów żywych bakterii w każdym 125 gramowym kubeczku. Mają one pozytywny wpływ na naszą pracę jelit. Jogurty są doskonałą przekąską na drugie śniadanie, jako dodatek do naleśników placuszków. Smakują wyśmienicie do porannej kawy. W naszej grupie testerów bezapelacyjnie wygrał jogurt o smaku brzoskwiniowym :) Mojemu synkowi też szczególnie ten przypadł do gustu.

Wyjątkowe w tych jogurtach jest to, iż smak jogurtu naturalnego jest dobrze wyważony. Ani za kwaśny ani za słodki. Jogurt ma przyjemną konsystencję,jest delikatny i puszysty.  Owoce również fajnie skomponowane. Próbowałam jeść je na kilka sposobów wymieszane razem, nabierane od spodu owoce z jogurtem i bez mieszania. Najlepiej smakuje nabierany od spodu. :) Naprawdę można rozróżnić te smaki :) Mąż preferuje wymieszany. Twierdzi, że wtedy najlepiej może się nimi delektować.










Jak widać testy udane :) Tu macie kilka zdjęć jak to wygląda jak ja to jadłam :)





Z ogromną przyjemnością polecam każdemu Activię z owocami :) Nie zawiedzie Was smak. Na pewno dużo lepiej jest zjeść zdrową przekąskę niż sięgać po niezdrowe przysmaki. Zachęcam Was do zmiany nawyków żywieniowych. Zbliża się wiosna lato i pewnie wiele z nas myśli o diecie :D ale mamy czas :) Będziemy piękne i Activia Nam w tym pomoże :)

Dziękuję jeszcze raz dla platformy Streetcom za możliwość uczestniczenia w kampanii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz