środa, 9 lipca 2014

Sówki w akcji czyli pościel mojego Bąbla :)

Przed narodzinami swojego pierworodnego wszystko dokładnie sobie przygotowywałam i szukałam fajnych nieoklepanych rzeczy :) Kompletowanie wyprawki było frajdą nie z tej ziemi :) Tak też wybierałam pościel do łóżeczka :) Przeszukałam mnóstwo ofert w internecie i nic mnie nie urzekło tak na amen. Ciągle coś mi nie pasowało, a to za dużo pierdół a to ktoś powiedział, że materiał nie bardzo... I w końcu skapitulowałam. Moja przyjaciółka namawiała mnie, żebyśmy pojechali do Niej do Warszawy i ona zaprowadzi mnie w takie magiczne miejsce i tam na pewno coś znajdę i będę zachwycona :) a uszyciem miałam się nie martwić. :)
Byliście kiedyś w pasmanterii? Ale takiej pasmanterii z prawdziwego zdarzenia z mnóstwem bel materiałów, milionami guzików wstążek i krawcową na miejscu?? Bo ja miałam tą przyjemność do takiej trafić! Byłam prze szczęśliwa :) Pasmanteria Motki Dwa przeszła moje najśmielsze oczekiwania :) Naprawdę ilość tkanin mnie powaliła :) Przemiła obsługa, która pomaga, doradza jest cierpliwa (wiecie, że kobiecie w ciąży ciężko dogodzić :D ). Czasami można liczyć na rabaty od właściciela :D Jak mówiłam na miejscu jest krawcowa. Pani Grażyna to świetna młoda kobieta! Odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu :) Zna się na szyciu jak mało kto! Posiada duże doświadczenie. Zamówień ma bardzo dużo, więc czas realizacji wiadomo nie jest ekspresowy chociaż jak mój syn pojawił się na świecie przed terminem pościel dotarła do mnie jeszcze jak byliśmy w szpitalu! Dziękuję za to bardzo!
No i zdecydowałam się na sówki (drugi komplet w misie) :) Co mi się podobało to to, że mogłam dotknąć materiału, wybrać wkład do rożka, ochraniaczy. Zrobić tak jak ja chcę a nie wybrać z gotowych wzorów.
 Polecam każdemu!!! Naprawdę warto zajrzeć do tej pasmanterii :) Mieści się na ulicy Wąwozowej 6 w Warszawie :)

A teraz popatrzcie jaką piękną pościel na mój synek :)

 Kocyk też jak widać w sowy :)

Cudny baldachim :)













Jak Wam się podoba królestwo Domina?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz