czwartek, 18 grudnia 2014

Mikołajkowe spotkanie blogujących mam z dziećmi :) part 1

Jak ja lubię oderwać się od rzeczywistości :) Wyjść z domu do ludzi, spotkać znajome twarze poplotkować :) Miałam taką okazję 6 grudnia :) Fajna data :) Tak to były chyba najfajniejsze Mikołajki w moim życiu :D Spędzone w przemiłym gronie! Ania, Emilka Kinga i oczywiście Agnieszka znamy się już więc było o czym rozmawiać:) Spotkałyśmy się w Bajkolandzie Kraina Czarów w Giżycku. Rewelacyjne miejsce dla dzieci! Jest miejsce do zabaw jak i na przygotowanie przyjęcia urodzinowego etc. Zdecydowanie miło spędzić tam czas! Mój mały synek był zachwycony :) Nie zapomnę widoku jego buźki na bawiące się dzieci na małpim gaju i te jego westchnięcia <3 Kochany jest :* Trochę nam buszował ale ma prawo nie kmini pewnych rzeczy :P Dzięki komu to spotkanie? Lesia rękodzieło czyli Agnieszka wzięła nogi za pas rach ciach i jest! To znaczy było! :D Cudnie było :)







A od czego zaczęłyśmy? Robótki ręczne :D To znaczy Aga zdradziła nam kilka tajemnic z rękodzielnictwa. Nauczyłyśmy się jak robić bombki z materiału, kartki i ozdabiać świece. Proste nieskomplikowanie i niedrogie a tak cieszy oko! Ja ostatnio mam fazę na takie rzeczy więc oczy mi się świeciły jak sroce :D
Nasze twory:)




















Prawda że wygląda prosto i nieskomplikowanie?:) Jak widać na stole królują pyszne babeczki od Lukrecja :) A cudne zdjęcia robił Wojciech Górski :) Co było dalej?:) A więc mój zdolny syn wylał nam kawę :D i było mega sprzątanie :D Ania oberwała najbardziej spodnie i te sprawy :P oj wesoło było :D wiecie akcja przebieranie i w ogóle.


Poza tym oczywiście była zabawa :)


 Mój Synek miał debiut w autku <3

I w basenie z piłkami ;D


 i Mikołaj!!!! :) I Mikołajka :) Zorganizowała zabawę dla dzieci ;) Mój mały wystraszył się głosnej muzyki i musieliśmy zwiewać w najdalszy kąt Bajkolandu. Potem Domiś padł i tyle go widział :D






Pomysłem Agnieszki było żebyśmy zrobiły sobie wzajemnie paczki jak kiedyś w szkole :) ja wylosowałam Emilkę :) Mam nadzieję, że prezent jej się spodobał :) a ja dostałam prezent od Kingi  :) Dziękuję bardzo :)


Potem dostałyśmy prezenty od sponsorów w cudnie zapakowanych torbach i fantazyjnych pudełkach od Lesia-rekodzielo. Dziękujemy! Aga sprzedaje swoje cuda więc zajrzyjcie na jej bloga! Ja skorzystałam zakupy na święta zrobiłam :) Polecam :)




Nasze zacne grono :) Na koniec uraczyłyśmy się BEZALKOHOLOWYM winem od Bezalkoholowe.






AA! Zapomniałabym! :D Opróżniłyśmy walizkę Ani :D wiecie taka blogowa wymianka :D I zbierałyśmy dary dla Giżyckiego Domu Dziecka. Poza tym jadłyśmy Kinia zrobiła nam super sałatki piłyśmy :)
No :) to pokrótce dotarłam do końca :)

Prezenty otrzymałyśmy my i nasze dzieci :) A teraz pora przedstawić sponsorów :)
Podarki dla dzieci mamy dzięki uprzejmości:

  • Maly-genius puzzle piankowe dla Juniora cudo absolutny hit! U nas robią za dywan, syn spędza na nich większość dnia. To jego prywatny plac zabaw. Super się myją. Absolutny must have przy dziecku.Polecałam je tutaj: http://marteczkowyswiat.blogspot.com/2014/08/a-co-moj-maluch-dosta-na-wakacyjnym.html





















  • sangotrade  dziękuję za poszewkę na podusię :) to już trzecia, w tym mam komplet wymieniony z Agą za kaszkę dla Kacperka :) są bardzo fajne, dobry materiał super się pierze i prasuje
  • patandrub
  • wydawnictwo m 
  • czasdzieci  to audiobook Ahoj przygodo :) audiobooki rozwijają wyobraźnię więc na potem jak znalazł :)
  • topgal To jeden z prezentów który szczególnie przykuł moją uwagę oraz uświadomił mi jedną rzecz. Jaką? Że czas leci zdecydowanie zbyt szybko... Do sedna. Kamizelka odblaskowa! Koniecznie dla dziecka małego po zmroku i dla dorosłego również!!! Trąbi się o tym na prawo i lewo a ludzie nadal swoje. Moje dziecko już ma. Smycz na klucze i magnetyczna ramkę na zdjęcia :) No i co jeszcze ma?:D Moje dziecię ma swój pierwszy zeszyt!!! Okładkę na legitymację i plan lekcji... Póki co schowałam głęboko w szafie co by już na zapas się nie martwić że zaraz do szkoły! Wiem nie takie zaraz ale zleci oj zleci...



  • egaga 
  • o-oops
  • brzesc  groszek ptysiow i ciasteczka są rewelacyjne!!! palce lizać!:) Amonki kruche świeże idealne do kawy a groszki ptysiowe zniknęły przy imprezie :D

  • frupp podarował świetne opakowanie na kanapki i batonik. Wypróbowaliśmy z mężem truskawkowy :)Smak mnie zdziwił :) Bardzo naturalne!!! Powiem w skrócie: wysuszone truskawki :) Smak jakby prosto zerwane z krzaka mm zapachniało latem :)

  • Szare love  to cudny komin dla łobuza :) nosi się znakomicie :) milutki materiał cieplutki. Przepięknie opakowany i podpisany prezencik aż żal było rozpakowywać :)

Podarki dla mam dzięki uprzejmości:
  • Klub miłośniczek pięknych paznokci to cudne lakiery :) Wiadomo ich nigdy za wiele tym bardziej że od końca ciąży nie robiłam hybrydów. a więc same cuda mamy
    Malinowy- miss sporty
    Bordo brokatowe- Manhatan
    Mięta- Rimmel
    Pomarańcz/łosoś- Astor
    Srebrny- Sally Hansen



    Wypróbowałam miętę :) Poszedł na pierwszy ogień bo szybko musiałam zrobić paznokcie i te 60sekund mnie skusiło :) Pierwsza warstwa owszem tyle schnie druga troszkę dłużej ale lakier trzyma się ok. 5 dni przy codziennych obowiązkach domowych. Jak dla mnie super!
  • Super-dodatki to apaszka :) Na wiosnę do mojego płaszczyka jak znalazł :) Póki co schowana bo za zimno chodzić :P
  • Revitalash obdarował Nas olejkiem do ciała o delikatnym zapachu daje uczucie miękkości na skórze, notesem i długopisem które od razu poszły w przysłowiowy ruch oraz lustereczkiem.
  • pilomax to moje odkrycie roku! juz nie raz Wam o nich mówiłam tym razem znów mi się poszczęściło i ich kosmetyki wpadły w me władanie ale! Dla męża też się udało :D Dostał szampon typowo dla facetów i to pewnie o nim niedługo usłyszycie

     
  •  Sidolux i Badamyperlux
  • Cederroth 
  • Gorvita
  • Compagnia-lingua
  • Bezalkoholowe i ich świetne produkty bez alkoholu :) Winko o specyficznym smaku dobre do obiadu, piwko jedno i drugie smakowało wyśmienicie. Cytrynowe uwielbiam a to smakowało wyborowo :) a ciemne poszło w ruch od razu jak wróciłam do domu :) rewelacja :)
  • LAMBRE
  • Eveline
  • Łowcy trendow  to świetne kubki, które pod wpływem temperatury ujawniają swoje oblicze :) Dokładniej mówiąc kubek jest czarny a temperatura ujawnia obrazek napis i logo naszego spotkania:)
  • Ambasada piekna 

To chyba wszystko :) Te puste miejsca przy linkach sponsorów to znak :) Znak, że pod tym kryją się fajne rzeczy które trzeba pokazać :) Opowiedzieć :)
Dotrwaliście do końca Czy padacie z nudów?:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz