poniedziałek, 18 sierpnia 2014

A co mój maluch dostał na Wakacyjnym Spotkaniu Blogerek ?:D

Mój Dominik miał przyspieszone Boże Narodzenie w sierpniu :D
Na spotkaniu było pełno prezencików dla dzieciaków. Wzbogaciliśmy naszą biblioteczkę, apteczkę jak i szafę i trochę zabawek też dostaliśmy :)
Zacznę od książeczek :) Domik jest jeszcze mały i póki co mama umila sobie wieczory czytając jego książeczki. Tym razem dzięki firmie Znak mamy Emilkę Piórko i Gwiezdne schody oraz Bolka i Lolka ale o nim napiszę więcej bo miałam niezły ubaw po pachy :D

Mikrulki  stworzył świetna zakładkę do książki i dał książeczkę lecz o niej dowiecie si później :)
Dzięki Burdaksiazki wiemy o Mali, dziewczynce która chciała zostać żyrafą :) Książka Martyny Wojciechowskiej fajny mały format w twardej oprawie. Ciekawa opowieść :)


Merlin prócz prezentów wsparł naszą zbiórkę dla schroniska- dziękujemy Wam bardzo! Psiaki dostaną nowe miski na pewno będą radośnie szczekały! Im też należy się trochę radości :) Mój smyk dostał Najpiękniejsze bajki o krasnoludkach. Piękna dużą kolorową księgę, pełna obrazków no i oczywiście bajek :) Będziemy sobie czytać na dobranoc :)
Sfinks za sponsorował kolorowanki z Papieżem pewnie powędrują w czyjeś ręce, ten ktoś będzie miał piękną pamiątkę :)

Taniaksiazka. Pamiętajcie, że teraz czas podręcznikowy i warto porównywać ceny więc zajrzyjcie może akurat Wam się opłaci :) Beletrystyka także kusi ceną więc ten kto lubi czytać zagląda i kupuje :)




Maly-genius to jest mój faworyt! Uwielbiam te puzzlowe klocki. Dostałam już drugie opakowanie jedno dzięki uprzejmości Agnieszki dostałam na spotkaniu w Węgorzewie a teraz przechwyciłam szybciutko następne :) Robią u nas na dywanik, leży na nich mata edukacyjna, super izolują są kolorowe, w przyszłości wykorzystamy do nauki liczenia. Jestem baardzo zadowolona że je mam :) I będę polecać!


Milutek podarował nam klocki :) Synek mimo tego, że jeszcze nie kmini co to jest klockami zainteresował się migusiem :D mama podała i uśmiech na buzi od ucha do ucha :) tak ma być. Rewelacyjnie zapakowane, duże pudło z rączką, klocki duże fajnie się je układa- sprawdziłam osobiście bo je poskładałam, aby móc włożyć jeszcze inne zabawki do pudełeczka. Żywe kolory, nie są ostre. Nadają się też dla mniejszych dzieci i jest ich dużo :) Więc mamy pole do popisu.


 Radość na Twarzy jest więc się podobają :*










Jako że zbliża się jesień bardzo cieszymy się z  prezentu od Barbaras. Śliczna chustka z Reksiem. Stare dobre czasy mi się przypomniały jak siedziałam z siostrami i oglądałyśmy razem przygody Reksia. Milutka mięciutka z bawełny. Na pewno będzie nam służyła :)


Emako spowodował, że wykażę się kreatywnością i ulepię autko z modeliny:) Ciekawe czy syn to doceni?:D  Posiada w swojej ofercie mnóstwo artykułów: kuchennych, łazienkowych turystycznych, dekoracyjnych i dla dzieci :) Dla każdego coś dobrego.
Audiobook podarował nam "Pana Samochodzika i księgę strachów". Ale chyba nie będziemy tego słuchać na dobranoc :D tylko w dzień :) Kultowa pozycja, chyba każdy powinien to znać :)
Czasdzieci dał do losowania kilka pozycji książkowych i nam się udało wylosować tytuł "Albert i potwór" Książeczka oczywiście w twardej oprawie czeka na przeczytanie ;)
Sangotrade  podarował nam poszewkę na poduszeczkę. Wykorzystamy na pewno :)



Na spotkaniu miałam okazję pobawić się ciekawymi klockami. Firma Evimarket
 ma w swoim asortymencie bardzo kreatywne klocki. Są to klocki konstruktywne, o różnych rozmiarach z których można tworzyć przestrzenne bryły. Wyprodukowane w Polsce, posiadają atesty wykonane z miękkiego trwałego materiału. Doskonale nadają się dla ucznia, który z chęcią zagłębi swoją geometryczną wiedzę. Zabawa poprzez naukę! Jestem jak najbardziej za!


Kolejna firma, którą polecę z czystym sercem to Dudusie. Oferują ciekawe produkty dla dzieci: pieluszki wielorazowe, kąpielówki, otulacze, przewijaki. Wszystko starannie wykonane, materiały są bardzo dobrej jakości, polskie. Produkty miłe w dotyku. Do naszych rąk trafił kolorowy przewijak, wkład do pieluszki wielorazowej i kapielówki :) Liczę, że pogoda jeszcze dopisze i mój smyk je wykorzysta. Nie ukrywam, że to przewijak jest najlepszym prezentem, bo jak wiadomo często gdzieś jeżdżę i taki gadżet jest dla mnie rewelacyjny. Zajmuje mało miejsca,mięciutki. Naprawdę polecam! :)



O higienę jamy ustnej mojego malucha zadbał Arsdental ale o tym co i jak dowiecie się w następnym poście :) Będzie ciekawie :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz