sobota, 30 sierpnia 2014

Coś dla zdrowia i radości ducha :)

Kocham książki :) Uwielbiam ten specyficzny zapach papieru i farby drukarskiej. Przed ciążą pracowałam w księgarni więc miałam tego pod dostatkiem.Czytam różne rzeczy bajki też :) Często jak nie miałam zajęcia podczas układania książek na półkach brałam do ręki jakąś historyjkę dziecięcą i zatapiałam się w niej tracąc na chwilę głowę :) Tak było i teraz dzięki Znak. Kto z Nas nie zna Bolka i Lolka? :D Prawie każdy :)

Już niedługo na rynku ukaże się kolejna część przygód tych łobuziaków :) oj tak :) Namieszają i tym razem :D Co tym razem wymyślili Ci obaj? Chłopcy zakładają biuro detektywistyczne, organizują sobie reklamę i wszelkimi możliwymi sposobami próbują rozwikłać tajemnicze zagadki. Wplątują się przy tym w różne tarapaty, jednocześnie są na wakacjach u cioci która eksperymentuje w kuchni (dżemy i przetwory to jej specjalność), wędrują po zamku, pływają łodzią :) Generalnie więcej szkód niż pożytku ale zawsze mają pełno przygód. Akcja rozwija się w momencie odnalezienia mapy ukrytego skarbu a ich śladem podąża pewien mężczyzna...


 Więcej Wam nie powiem :) Uśmiałam się bardzo :) Synek również słuchał z zaciekawieniem pewnie nie rozumiał co mu czytam ale tak machał rączkami i nóżkami, że jestem pewna, że mu się podobało :)



Miło było na chwilę oderwać się od codzienności :)
Czekajcie niecierpliwie! Genialna książka na prezent zarówno dla chłopca jak i dla dziewczynki :)


To było dla radości duszy a co dla zdrowia? A dla zdrowia będzie Arsdental. Kto co? A więc :) Firma działa na rynku od 1996 roku i jest przedstawicielem w Polsce amerykańskiej firmy DISCUS DENTAL Inc. (obecnie Philips), światowego lidera w dziedzinie produkcji preparatów i profesjonalnych systemów do wybielania zębów. Wraz u upływem czasu nawiązali współpracę z innymi firmami które oferują inne produkty dentystyczne typu aparaty ortodontyczne czy szczoteczki do zębów. O nich właśnie chciałam napisać.




Na spotkaniu dostałam szczoteczkę soniczną dla dzieci w wieku 0-3 lat. Mój synek ma niecałe 6 miesięcy i niestety boi się jeszcze i nie daje nic włożyć do buzi bo zaraz płacze. Nie mogłam jej jeszcze wypróbować ale chciałabym podzielić się wiedzą na jej temat. Zestaw jaki otrzymałam składał się ze szczoteczki elektrycznej, silikonowej i pasty do zębów dla malucha. Szczoteczka elektryczna nazywa się BabySonic. Co oznacza, że jest ona soniczna? Główka szczoteczki dzięki małemu silniczkowi jest wprowadzana w drgania łącznie z włosiem co ułatwia czyszczenie zębów, przez co staje się bardziej dokładne. Można również masować nią dziąsełka dziecka. Pewnie niedługo będzie Nam niezbędna. Główka szczoteczki jest mała, rewelacyjnie przystosowana dla małego dziecka. Uchwyt wygodny. Wyposażona w 2-minutowy timer który informuje o konieczności przejścia do następnego fragmentu łuku zębowego. Posiada atesty, cena 55zł.
Jestem bardzo zadowolona z tego prezentu bo to pierwsza profesjonalna szczoteczka mojego synka :) Z niecierpliwością czekam na moment w którym będę mogła jej użyć i na reakcje Bąbelka :)

Kilka dokładnych zdjęć od producenta:




Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz