sobota, 30 sierpnia 2014

Ballarini w akcji czyli zakochaj się w gotowaniu :)

Jeżeli powiem Wam, że można bardziej polubić gotowanie dzięki patelni to pewnie popukacie się w czoło i pomyślicie, że jestem wariatką. Owszem czasami może i jestem ale musicie mi uwierzyć, że dobry sprzęt to sama przyjemność w kuchni :)
Nie jestem mistrzem w gotowaniu ale zawsze coś tam pichcę na obiadki :) lubię kuchnię włoska i często gości ona w moich progach :)
Na spotkaniu Ballarini obdarował mnie świetną patelnią! Jak ja uwielbiam jak jedzenie wręcz samo się przygotowuje :D
Kilka słów o firmie Wam się należy."Firma Ballarini – pełna nazwa to BALLARINI PAOLO & FIGLI SPA - została założona przez Paolo Ballarini w 1889 roku. Z początku funkcjonowała jako mała manufaktura, jakich wiele było w tamtych czasach, produkująca wszelkiej maści naczynia metalowe. Siedziba mieściła się blisko Mantui w miasteczku Rivarolo Mantovano i tam też znajduje się do dnia dzisiejszego." Jest to włoska firma zajmująca się produkcją najwyższej jakości patelni, garnków woków i innych naczyń. Mają szeroki wybór asortymentu w różnych cenach: każdy może wybrać coś dla siebie. Firma promuje zdrowe gotowanie i aktywny styl życia. Więcej informacji znajdziecie klikając w link wyżej :)
Ja swoją wypróbowałam przygotowując spaghetii z cukinią :) Patelnia rewelacyjnie zdała egzamin :) Po pierwsze jest dość ciężka to znak, że ma grube dno i to jest zaletą. Nagrzewa się równomiernie.


Zdjęcia może nie oddają rzeczywistego wyglądu patelni ale widać, że jest dość masywna.
 U mnie na płycie gotowanie z ta patelnią jest czystą przyjemnością :)


Rączka oczywiście się nie nagrzewa. Zamocowana bardzo dobrze, na pewno nie uszkodzi się w najbliższym czasie.

Polecam!!! Produkt zdał u mnie egzamin na 6 z plusem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz