poniedziałek, 19 stycznia 2015

Bo kobieta malować się powinna :-)

Lubię się malować! Maluje się codziennie i robię to od razu rano jak tylko znajdę chwilę. Czuję się wtedy piękna i zadbana i nie wstyd mi otworzyć drzwi dla listonosza czy spojrzeć w oczy dla męża. Tak mam i nie zmienię tego bo i po co? :D Jest fajnie :)
Co znajdziemy w mojej podstawowej codziennej kosmetyczce? Dwa podkłady, jeden puder, róż, kółko z kryolan, tusz do rzęs, zalotkę, cień do brwi i dwa małe cienie do powiek. Jeden z cieni to moja nowość :) Lambre bo o nich mowa podarowało mi super wypalany cień w dwóch kolorach złota. Jak dla mnie rewelacja!!! Pięknie się błyszczy, super rozprowadza, ładnie poddaje się modelowaniu oka. Wytrzymały nawet bez bazy daje radę do ok. 8godz. Używam na co  dzień i od święta. Czasami go zmieszam z inną paletą ale ten wyjątkowo się wyróżnia.
-->TU macie dokładnie pokazany produkt na stronie producenta :)
Tu moje zdjęcia :)



Przykładowy makijaż z wykorzystaniem cieni :)


 Polecam Wam bardzo, bo cena mała 22zł a one są naprawdę warte. Używam bardzo często i są wydajne. Skorzystacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz